sábado, 8 de mayo de 2010

RECORDS DE LA ÍNDIA

La meva contrasenya d'accés a les publicacions del blog és una combinació de lletres i números on hi apareix el nom d'un lloc de la Índia.

Amb el meu company hem estat dos anys seguits anant de vacances (bé, vacances...) a la Índia. El primer any (2009) vam estar per una part del Nord i els últims dies de platja i relax per Goa. Aquest any 2010 vam anar pel Punjab, Rahastan i Kerala. Preciós.

Una mà d'impactes fulminants cada tres segons et sacsegen l'espina dorsal fins al cervell des de la punta dels peus.

Una nostàlgia gran dels viatges és el que avui em porta a escriure els records de dies super sorprenents i vius.

És una destinació per a aprendre i veure moltes coses noves. És al.lucinant veure com els humans ens muntem històries tant diferents depenent de tantes coses que han anat fent les coses com són en el lloc on vivim. I com en el fons del fons el missatge és el mateix amb diferents cares.

A més és un país viu d'imatges, colors, aromes, paisatges, gent...

M'encantaria passar-hi uns mesets cada any treballant i coneixent més els seus habitants.
Em va fer moltes ganes de continuar coneixent i coneixent.

No hay comentarios:

Publicar un comentario